torsdag den 20. januar 2011

BK og tillykke til Jens!

Godaften!
Det bliver bare et lille kort blogindæg idag..

Så blev den d. 20 januar = Min stedfars Jens' fødselsdag, så mange gange tillykke til ham!


Idag er det trætheden der har ramt mig. I fysik var jeg ved at falde i søvn, og derefter kunne jeg bare ikke andet end at gabe hele dagen! Det er derfor skide skønt at vide at det er fredag imorgen! Og i morgen er ingen sag, vi starter med 1 moduls musik så en gang dansk og så - WEEKEND!
Lørdag bliver uden tvivl også skøn! Sove længe, så begynde at gøre sig klar og derefter 18 fødselsdag!!! Det blivr da bare en skøn weekend!

GUD! Jeg har helt glemt at fortælle jer om BK - Billedekoncert på skolen.. Men der øvede vi sange og der blev fundet nogle solister.. Thats it.

Men nu vil jeg slutte og smutte ind at spise noget lækkert mad!

- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar