onsdag den 19. januar 2011

Depech mode, nye sko, Frøken Nitouche og ren afslapning!

Davs.. Så er jeg tilbage..

Titlen taler vist pænt meget for sig selv - eller?

Så det har været en hård dag i skole, men sådan nogle der er der jo også, selvom de bare skal overståes! da vi endelig havde fri, fik jeg byttede en julegave til et par dejlige nye sko, jeg ligger et billede ved. ;-)
      Kender I de dage hvor en gammel dansk film er toppen? Men sådan en dag havde jeg ihvert fald i dag, så da jeg kom hjem fandt jeg en skøn dansk film frem - Frøken Nitouche med Dirch passer og Lone hertz, Skøn film som man bare er nød til at blive glad af!

Til denne her blog tænkte jeg også at jeg lige ville fortælle at jeg glæder mig til min klassekammerats(old school i know)18 fødselsdag på lørdag! det bliver sjovt ,endelig, at møde "Morten og Peter". Men det ser jeg frem til.

Det var vist havd jeg havde for denne her gang. Tak til dem der faktisk gider at læse hvad jeg skriver.

- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar