mandag den 31. januar 2011

Ekspermentet er igang - eller næsten!

Ja, mandag igen. Behøver jeg sige mere?

Efter skole var Alberte, Dorte og jeg en tur i rødovre centeret. Det var som altid hyggeligt, og der blev selvfølgelig også brugt nogle penge...

Vi fik dog også prøvet noget nyt og ret sundt, eller det skulle det være. Nemlig frozen yogurt.. Det var interesseant, men smagte faktisk ganske udmærket. Deres vanilie yogurt smagte dog ikke af vanilie.. Skidt pyt, som en sund softice er det lækkert.  Købte så en lækker t-shirt, som Dorte også har.
Derefter blev der så købt noget hårfarve.. Et lille eksperment der tage sted på fredag. Jeg har længe gået med idé'en om en fed rød farve, som ikke ser for kunstig ud, så nu skulle det være. Der er selvfølgelig købt en backup farve, hvis det ligner lort..

Det bliver igen en uge med en masse ting i luften.
 I morgen begynder AT ugen, og jeg skal til dans, onsdag skal jeg være sammen med Simone fra folkeskolen, torsdag BK(billede koncert) øvetid, fredag hygge og x-factor med nogle veninder, lørdag øve weekend m. BK, det samme søndag, Lørdag skal jeg også spise hos min mormor og søndag ud at spise med "firkløveren."
      Og så er den uge ligesom slut..

Ha' en dejlig uge alle sammen.

- Kristine

Ps. Glemte lige at tage et billede af min nye bluse, håber i overlever..
Den er mørkegrå, sidder løst og har en stor paliet stjerne på..

1 kommentar:

  1. Sej nok blog! :D
    inAcup er så nice!
    hvor er blusen fra? :)

    experiencing-copenhagen.blogspot.com

    SvarSlet