fredag den 28. januar 2011

FREDAG!!

YES! JA! OUI!
Så er det endelig blevet fredag, hvor skønt!

Dagen startede med at sove lidt længere end normalt, så lige i skole for et modul, og derefter blev jeg hentede af min far og så var det bare goodbye Danmark og helle Sverige!

Det bliver bare et lille kort blogindlæg, men der er heller ikke det store at fortælle..
   I går var jeg hjemme at spise hos min mormor, og det var som altid super hyggeligt. Lækker mad og en skøn kage til kaffen. ;-)
Det var desværre også sidste afsnif af 'Vampire diaries sæson 2'
Nu kan jeg så gå og vente på sæson 3....


Det var hvad jeg havde for nu. Nu vil jeg slutte, for nu, og fortsætte min afslappende weekend, med en masse usunde sager, x-factor og DESVÆRRE også håndbold..

GOD WEEKEND ALLE SAMMEN!

- Kristine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar