mandag den 24. januar 2011

MANDAGE BURDE AFSKAFFES!

Ja.. Hej. Så er jeg igang igen!

Først og fremmest vil jeg meget gerne sige et personligt og meget stort TAK til min aller første faste læser - Amalie Egheim. Så mange tak søde Amalie! :-)

Nu tilbage til idag - mandag. Sikke en gang lort! Og det føre så til min overskrift. Mandage er og bliver bare ved med at være noget lort når man ikke har ferie. derfor mener jeg at de burde afskaffes. Hvordan, ved jeg ikke lige men snart!
Heldigvis havde jeg fri kl. 14, så derfor var det lidt mindre hårdt, men jeg er stadigvæk helt smadret.. Og ikke nok med det, så skulle jeg, og resten af min gruppe, lave matematikprojekt, dvs. Rikke og jeg fra gruppen, OG så dukker den lærer der skulle være der ikke engang op.. TYPISK!

Nå, men da vi så havde siddet og ventede i en halvtimes tid, kunne jeg så tage i Rødovre centeret og mødes med Alberte. det var en hyggelig tur, og det var også super skønt at jeg så kom ud til min bus, lige et minut før den skulle komme. Det var sørme dejligt!

Nu vil jeg smutte, skal nemlig til at have mig noget tomatsupper, derefter bare slappe af med en skøn ansigtsmaske fra H&M og Bazar

- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar