tirsdag den 18. januar 2011

Mandage der bliver reddet af en dag med shopping og kage!

Her kommer mit vel første "rigtige" blog indlæg..

Som titlen til denne her blog nok indikere er ma´ndage ikke lige mine store favoritter, men dog kan nogle mandage godt reddes en smule.. Her er sådan som min mandag blev vendt..

Vækkeuret ringer og det er alt for tideligt! Jeg trykker "snooze" et par gange.. Da jeg endelig kommer op og ud af døren er det faktisk ikke så slemt.. Skoledagen på rødovre gymnasium i 1.V er en smule kedelig når man skal se film og HIV/aids. Hmm.. Når men dagen går  alligevel ret hurtigt og før jeg ved af det sidder jeg i toget, skal hente min kusine, Sophie, og så skal vi på fisketovet. Vi spiser lige en lille mad og så tager vi afsted.. Den første samt sidste butik er H&M. Det er en sikker vinder hvergang! Vi får selvfølgelig kigget i en masse andre butikker, men ender alligevel tilbage i H&M.
Så skal vi til at komme hjem af, da vi kommer "hjem" til min gudmor aka. lenemor er der ikke længe inden vi skal have middagdmad, her får vi en dejlig grøn salat og kylling. MUMS! Til vores glæde er der også lidt lækkert bagefter - vafler med is og bær! MUMS MUMS MUMS!

Så blev man færdig med at spise, og skulle ned at have toget.. Ender med at vente 16 min. men det var nu ikke så slemt.. Da jeg så er kommet helt hjem servere min stedfar æblekage for mig.. MUMS!

Det er lige præcis sådan nogle ting der kan vende ens mandag 180 grader! Og så synes jeg ikke det gør så meget at man er lidt usund engang imellem.. ;-)

- kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar