onsdag den 26. januar 2011

UDSALG!

Så er det allerede blevet onsdag aften - HELDIGVIS!

I går var jeg var jeg så til dans, og det var super skønt. Det er dog lidt hårdt at stå på tæer, i 5 min. Men alt i alt dejligt!

I dag skulle jeg så på strøget med min veninde, tidligere classmate og faste læsere Anne-Sofie. Det var en super hyggelig tur, trods det kolde vejr! Vi var lige et smut på baresso, og den der gelatte superior med chokolade smagte bare fantastisk! Det kan godt være det var første gang jeg smagte den, men det er bestem heller ikke sidste! Jeg fik købt 5 skønne bluser.. (billeder følger)

Det er helt utroligt så hurtigt ugerne går, i morgen er det allerede torsdag, hvilket betyder billedekoncert, og senere middag hos min mormor. Ser frem til begge dele. Når torsdagen så er overstået er det endelig fredag = 2 moduler og WEEKEND!

Billeder af mine køb:


Trøje fra 'Urban outfitters' 300kr. nedsat til 100kr.




Stribet t-shirt fra 'Weekday' til 30kr.


                                                            Armygrøn t-shirt til 80kr.




T-shirt fra 'Weekday' til 30kr.


                                                    Hættetrøje fra 'Cheap Monday' til 80kr.

Er jeg den eneste der også bare elsker udsalg?

- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar