torsdag den 3. februar 2011

Længe siden!

Nu er det vidst lidt for længe siden jeg har blogget.. Tror nu heller ikke det er sket det helt vilde.

Det endte med at jeg fik farvet hår i tirsdags. Og ja - det er sku blevet rødt! Ved sku ikke om det lige er mig, men nu har jeg da prøvet det, og efter hvad jeg har hørt, skulle meget af farven forsvinde rimlig hurtigt.

Vi er blevet færdig med dette AT forløb, det er sku skønt! Den gruppe jeg var med i, endte med et 7-tal for vores fremlæggelse. Det er vi alle sammen tilfrædse med, så det er jo dejligt.
I morgen begynder weekenden så - eller det gør den egentlig ikke da jeg skal til øve-weekend hele weekenden, så der bliver ikke meget af det der med at sove længe. ØV!
Jeg er dog sikker på den bliver en sjov aften, med sings star, just dance og x-factor. Så det kan jeg da se frem til, når jeg nu ikke for indhentede alt den sov jeg kommer til at mangle i løbet af ugen.

Hmm.. Hvad er der så mere at fortælle? NÅR JA! Jeg har nu 6 faste læsere! Mange, mange tak til jer alle sammen! Jeg er så glad for at der faktisk er nogle der gider læse det jeg skriver! :-)

Jeg ville have lagt et billede ved af mit nye hår, men man kan ikke rigtig se hvor rødt det er på billeder, uden man ændre på det, og så ligner mit hår en gulerod! Så det må i tænke jer til.

Nyd livet! Det prøver jeg på, selvom det nu godt kan dolke dig i ryggen en gang imellem!

- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar