mandag den 28. februar 2011

Musik - fordi ingen kan leve uden!

Hej igen alle sammen..
Her i går aftes efter jeg var kommet hjem fra en lang med god øveweekend til vores "musical" på RG, besluttede jeg mig for at min ipod manglede noget nyt musik! så jeg søgt lidt her og der, og kom frem til en 3 sange som jeg nu bare er helt vildt forelskede i!

- Lykke Li med Possibility
- The Black Ghosts med Full Moon
- Bon Iver & St Vincent med Roslyn

Det er 3 helt fantastiske sange, og så er de lidt anderledes, hvilket jeg utrolig godt kan lide! De er alle 3 med i nogle af Twilight filmene, men selvom de ikke var de ville jeg stadig elske dem! Så hvis I ikke kender de 3 sange så vil jeg stærkt anbefale jer at lige prøve at lytte til dem engang eller to. ;-)
Ja, det var så lige en lilkle musik update, hvilket jeg nok vil komme med lidt flere af!

I morgen begynder forstillingerne så, Billedekoncertsforstillingerne, jeg er ret spændt dog også en smule nervøs, men det går nok. Vi skal spille i 3 dage så det bliver en lang uge!
Der har været nogle problemer med min mobil, men nu virker den igen. Det er super skønt, for selvom at jeg ikke synes jeg bruger den vildt meget, er jeg alligevel lidt afhængelig!
Håber i alle får en god uge!

- Kristine

2 kommentarer:

  1. Dem elsker jeg også helt vildt!! SÅ lækre. :)

    SvarSlet
  2. Fedt! Jeg kan slet ikke undvære de sange.. :-)
    Lykke Li har lige lavet et nyt album.. Af hvad jeg har hørt skal det købes!

    SvarSlet