onsdag den 9. februar 2011

Onsdag, Video video og snart vinterderie!

Godeftermiddag!

Hvor det bare længe siden jeg har blogget.. Det er dårlig stil Kristine! Når, men det har været ret travlt med lektier og diverse andre aftaler, og så skal der jo også være tid til noget søvn, så bloggen har måtte vente lidt.

Nu igang med havd der er sket siden sidst.. Hmm det er lige før jeg ikke kan huske det. Lad mig nu se, AT, hyggeaften hos Amalie, spise hos mormor og øveweekend. Det hele gik godt og det var alt sammen smader hyggeligt!
Gud ja! Jeg har en stor nyhed! Jeg har fået en solo til BK, Video Video, og det er jeg bare så glad for! Så mange tak til Jacob, som gav mig den.

Lad mig starte med i går. Jeg er med i Ung Dialog, som er en gruppen, eller forening der tager ud og snakker med unge om sex, kønssygdomme og prævention. Jeg var ude med Marie Lionet Faxholm, fra RG i går. Det gik fint, selvom det nu var første gang vi var ude sammen. Det var på brøndbyvester skole i en 8. klassen.

I dag er der, indtil vider, ikke sket det store. Bare ren afslapning. :-) Hvilket der også bare skal være plads til engang imellem. Senere skal jeg lige et smut hjem til Simone, fra folkeskolen, og kiggen hendes klædeskab igennem.

Det var sådan set hvad jeg havde. Jeg lover at blive bedre til at blogge fast!

"Life is for the living - so don't hold back"

- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar