torsdag den 24. februar 2011

Venner/veninder, friends, amigos...

Jeg vil meget gerne dedikere dette blogindlæg til alle mine fantastiske venner og veninder.

Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skulle gøre uden jer! Venner/veninder er der altid for en hvis man har brug for det, hvis man har brug for at grine eller græde, ja, lige meget hvad er de der for en.
En rigtig god ven er svær at sætte ord på, men når du har den er der ingen tvivl! Vennerne og veninderne er der alttid hvor kærester de kommer og går.
En ven er en man kan stole på og en der kender ALLE hend hemmeligheder, en man kan være 100% sigv selv overfor.

Det jeg ville frem til i mit lille korte indlæg er at jeg virkelig holder af jer guys, og i betyder alt for mig. Der er så mange der har støttede mig i hårde tider før og mange som er der for mig nu. TAK!
JEG ELSKER JER!

- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar