tirsdag den 15. februar 2011

Vinterferie, fødselsdag - livet er skønt!

Så er jeg godt inde i vinterferien. Men at det allerede er tirsdag er lidt vildt. Tiden går bare for hurtigt når kan sove længe og lave lige hvad man vil, med andre ord FERIE!

Lad mig starte fra starten, hvilket jo nok er et meget godt sted at starte. Fredag skulle der bare slappes af, og gøres rent, men jeg fik så den idé at jeg manglede kasser, hvilket jeg også gjorde, men nu har jeg muligvis for mange. Men der blev da rent og fyldt kasser. :-)
Lørdag skulle jeg og min mormor i koncertsalen i Tivoli og se den danske opsættelse af 'Mamma Mia'. Vi startede hjemme hos mormor med nogle lækkre rejsemader og noget lækkert chokolade. Så skulle vi så ud af døre osv. Nu til showet. Det var utrolig godt og man kunne ikke lade vær' med at sidde og rokke lidt med foden. Man blev bare super glad af det. Dog skulle man lige vende sig til at sangene var på dansk. Det varede dog ikke længe.

Mandag havde jeg fødselsdag, så nu er jeg sku 17. Jeg havde en virkelig god dag, med en masse fantastiske gaver, og lækker mad! Udover de dejlige gaver,og de dejlige gæster jeg havde, er jeg også utrolig glad for alle de fødselsdagshilsner jeg har fået på fb! Så mange tak til alle der var med til at gøre dagen til noget helt specielt!

I dag skal jeg så til sverige, over til min far og mon ikke der også venter et par gaver der? Det tror jeg da. Men det bliver sikkert nogle dejlige dagen med ren afslappning og e shoppingtur eller to?

Nyd livet - det er skønt!

- Kristine
PS. jeg glemte helt at fortælle jer at jeg skal til Rom, med min mormor. Det skal vi i slutningen af april. Det bliver dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar