søndag den 13. marts 2011

Meet me on the equinox, weekend og prinsessefødselsdag!

Weekend - et af mine ynglings ord, når det er fredag, men det når det så er blevet søndag.. Puha, så er weekenden ved at være slut, hvilket er noget møg!
Nå, men jeg kan da lige fortælle jer lidt om min weekend. Den startede med en SKØN fredag, med en prinsessefødselsdagfest. Jeg fik nogle skønne gaver og jeg synes virkelig vi havde en hyggelig aften, trods mit ikke alt for store værelse. Så alt i alt, tak for en skøn aften tøser.
     Lørdag skulle der så lige ryddes lidt op, men da det var overstået stod den bare på ren afslapning med twilight film, 90210 og en masse cola..
Nu er det så blevet søndag, og jeg har selvfølgelig sovet længe. Det er bare med at nyde den sidste fridag så meget så muligt, og det gør jeg da ved at blogge lidt og ikke mindst lytte til min nye cd - The twilight Saga New Moon soundtracket, som har en masse skønt musik på med alt fra Muse til Death Cab For Cutie til The Killers til klassisk fra Alexandre Desplat. Og udover det er der også en masse navne som er ret ukendte. Så selvom man ikke er twilight fan kan man altså sagtens lytte til den her cd alligevel...

Så er jeg kommet rigtig godt igang med at få solgt min Blackberry, hvilket er ret dejligt... Så kan det værre at der ikke er så længe før jeg har en iphone 4... Lad os håbe at det lykkedes...

- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar