tirsdag den 29. marts 2011

Ømme fødder!

Hejsa. Så er jeg tilbage... Bloggen har ligge lidt på hylden, og er blevet lidt støvet, så nu måtte den sku tages frem i dagslyset og støves af!

Det er sku lige før jeg ikke kan huske hvad jeg har lavet siden sidst. Men jeg kan jo starte med i går, og så bare "fill you guys in" derfra af...
I går stod den på TOTAL afslapning med min stedfar Jens. China Take out, cola og en masse dejlingt fjernsyn i form af filmen American Teen, John Tucker most die og 16 og pregnant (nye afsnit) på Mtv! Det er hvad jeg vil kalde en skøn mandag, taget i betragtning at det jo var mandag.

Idag stod den så på et kort smut i føtex, inden jeg skulle til dans. Det endet dog med at jeg var nød til at gå før fordi, mine sko har givet mig vabler og de værste ømme fødder, og så er dans ikke lige det sjoveste.
Så et dejligt varmt fodbad var vist på sin plads da jegkom hjem. Og for pokker hvor var det bare skønt! Lige hvad mine ømme fødder havde brug for.

I morgen står den på middag hos mormor, fredag vennefest på skolen og lørdag begynder min weekend hos min far så.
¨
" Life isn't always easy, but everyone can overcome a diffrent time and make it into something wonderful!" 


- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar