torsdag den 31. marts 2011

Regn... Tja, sådan er det danske sommervejr jo

Regn.. Det er bare ikke altid lige fedt, det var i hvert fald min første tanke da det begyndt at regne, men så var der en tanke der ramte mig. Sommer. Og ja det lyder måske ret så underligt, men her i DK er vi jo så vandt til at i hvert fald 50% af det danske sommervejr består af regn.
Så altså jeg mener at vi kan vende regnvejret til noget positivt, nemlig at når det først er begyndt at regne er den danske sommer over os... Selvom vi nok godt kunne håbe på solen skinnede fra en skyfri blå himmel, men det er vel bedre end ingenting, right?

Men når jeg nu snakker om sommer, så burde jeg vel også lige fortælle at de i Rom har 17 grader, hver dag, hvilket jo ikke er tosset når min mormor og jeg tager afsted til ROMA to dage efter påskeferien er slut. Jeg kan simpelthen ikke vente med at smage en masse italiensk pizza og pasta, se Colosseum, Trevi Fontænen og bare alle de små hyggelig gader, med alle de små hyggelige café'er.
      Det var vidst lige hvad jeg havde på hjertet. Håber alle får en god sommer - til den tid!

- Kristine

Det danske sommervejr, som vi kender det 

Roma - Colosessum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar