mandag den 7. marts 2011

Så skal der sku blogges igen!

Jamen dog! Hvor er det bare længe siden jeg har blogget, så lad mig lige fill you in på hvad der er sket siden sidst...
Dette års billedekoncert er ovre, hvilket egentlig er meget dejligt, men også ret underligt at jeg nu ikke ved hvad jeg skal om torsdagen! de tre forstillinger gik godt, men det gik dog bedst torsdag(sidste dag) Det var fedt at slutte af med en brag og en god gang pizza og hygge med BK-holdet. Glæder mig sku til at gentage succesen næsten år!

Så har det sku været weekend, og det har været skønt med en dejlig afslappende weekend ved min far. Det var bare ren afslappning, kage, god mad, x-factor, mgp og selvfølgelig sove længe. ;-)
Så blev det mandag... ALT for hurtigt hvis du spørg mig, men jeg overlevede da jeg og Alberte tog en tur på strøget og fik spenderet nogle(lidt for mange) penge. Det jeg faktisk skulle der ind for fik jeg jo selvfølgelig ikke købt, men så er det jo godt at jeg har hele ugen! (billeder følger!)

Nu vil jeg slutte for idag da der er en dejlig samfundsfagsprøve der lige skal læses lidt til!
Ha' en rigtig god uge alle sammen!

Solbriller fra Glitter - 99 Kr.


Armygrøn forårsjakke fra Vero Moda - 500 Kr.
Sort t-shirt med net fra Vero Moad - 180 Kr.
Grå herrehoodi fra H&M - 199 kr.

Trøje fra Gina Tricot - 49 Kr.
- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar