onsdag den 13. april 2011

MOVIES!

Længe siden jeg har blogget... Så derfor tænkte jeg at mit næste indlæg skulle være et lille movie and movies to come review.
 Jeg modtager ofte nyheds mails fra Kino.dk, og idag var der så også en da jeg tjekkede mine mails. De reklamerede for nogle kommende film, som jeg faktisk lyder ret så lovende...

En Lars Von Trier film, med skuespiller som vi kender fra Hollywood. Bl.a. Kirsten Dunst og Jack Bauer. Traileren er ude, og det ser ret godt ud, synes jeg. Det er selvfølgelig en ret typisk, mærkelig Lars Von Trier film, men jeg synes dog at det ser ud til at den også kommer ind på noget "normalt" som vi alle kan relatere til.
     Filmen hedder ‘Melancholia’, og der står meget mere om den i linket.. 
Link: http://www.kino.dk/Nyheder/2011/04/Trailer-til-Lars-von-Triers-Melancholia.aspx

Den næste film, er også en film fra Hollywood, men denne gang med Twilight's Robert Pattinson og Reese Witherspoon, som er kendt fra mange film så som 'Walk the Line' og 'Sweet home Alabama'. I denne film spiller Pattinson en dyrelæge og Witherspoon en cirkusprinsesse. Der opstår nogle romantiske gnister mellem de to, men Witherspoon's rolle som den flirtende cirkusprinsesse er gift med den dominerende August, som bliver spillet af Christoph Waltz.
      Filmen er bygget på en roman af Sara Gruen. Mere om filmen, plus klip i linket.
Link: http://www.kino.dk/Nyheder/2011/04/Klip-fra-Water-for-Elephants-med-Robert-Pattinson.aspx

Til sidst, men bestemt ikke mindst, endnu en pirat film. Johnny Deep, er netop begynd at filme end 4. Pirats of the Caribbean. Det glæder jeg mig sørme til da jeg i forvejen er stor fan af de tre første. Jeg ved dog ikke særlig meget om filmen endnu, men synes det er fedt at se nogle "behind the sceens" scener. Den fjerde film kommer til at hedde Pirats of the Caribbean - i ukendt farvand, og får dansk premiere d. 19 maj. Så det er snart! Glæd jer! Mere om filmen og klip i linket:
http://www.kino.dk/Nyheder/2011/04/Bag-om-Pirates-of-the-Caribbean-4-I-ukendt-farvand.aspx

Så det var lige en lille movie review, af nogle kommende film som jeg da bestemt skal se. 
   Nu over til et lille review af film der allerede er ude. 

Det her er ikke en helt ny film, men det er bestemt en af mine favoritter! Den handler om et pigerockband fra 1970'erne. Man følger bandet - The Runaways, fra bandet bliver dannet, prøver at slå igennem rundt omkring i verden og til de kommer ud i stof ´misbrug og bandet til sidst falder fra hinanden. I rollen som Joan Jett ser vi Kristen Stewart, bedre kendt som Bella i twilight filmene og i rollen som bandets forsanger Cherie Currie møder vi Dakota Fanning, som også er kendt fra twilight filmene. Ikke nok med at jeg synes filmen er vildt fedt lavede og filmet mm. så er jeg også helt vild med musikken.
Jeg kan klart anbefale filmen såvel somlige at tjekke bandet ud!

"I LOVE ROCK N' ROLL AND I LOVE THIS MOVIE!" 


- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar