fredag den 15. april 2011

RED RIDING HOOD!

RED RIDING HOOOD


Jeg var i går i biografen med min stedfar og se den nye udgave af Red Riding Hood, med Amanda Seyfried i hovedrollen, som Valerie, eller nærmere betegnede "Den lille rodhætte". 
       I starten var jeg lidt skeptisk, da jeg var bange for at den ville ligge alt for meget op at historien, vi kender fra vi var små af. Men lige så snart filmen gik igang, fik jeg et sus i maven og var hurtigt helt inde i den verden. 
Der har været meget snak om at Red Riding Hood ville blive alt for tæt op af Twilight filmene, men efter min mening kan man slet ikke sammenligne de to. Jo, der er en pige der er forelskede i en fyr, som så til sidst ender med at blive "the wolf" men ikke engang, mens jeg sad og så filmen tænkte jeg Twilight, så det sladder vil jeg meget gerne mane til jorden! 
Alt i alt synes jeg det var det værd at gå ind og se den, og jeg kan klart anbefale den hvis man er til det lidt overnaturlige så som Harry Potter, Twilight og Ringenes Herrer. 
       Jeg vil ikke begynde at fortælle at for meget om filmen, da jeg ikke vil komme til at røbe noget, for nogle af jer, der måske har tænkt sig at tage et smut i biffen og se den. Så jeg ligge et link ved så i kan se traileren. http://www.kino.dk/Film/R/RE/Red-Riding-Hood.aspx
God Fornøjelse!   


- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar