lørdag den 22. januar 2011

Weekend, 18 år's og min 1 faste læser!!!!!

Først og fremmest vil jeg meget gerne takke min første faste læser og sige at jeg er utrolig glad for det!! :-)

Nå, nu igang med selve blog indlæget!
Det er somsagt weekend - GREAT! Jeg fik endelig sovet igennem, og det kunne bare ikke have været mere skønt. Jeg sov fantastisk, men så havde jeg en meget underlig drøm om noget med en fugl, og et eller andet. MEGET MYSTISK! I går havde jeg en skøn dag - tidligt fri, sammen med Malene =fed! X-factor (fordi jeg ligesom synes at det skal ses) også en skøn dansefilm på TV3, kunne nu godt have undværet alle de skide reklamer!

Nu til lørdag... Jeg vågnet kl 12, og lå så lige en halv time mere, bare for hyggens skyld.. Derefter et dejligt langt bad! Man kan ´jo ikke komme beskidt til fødselsdag! ;-)
Nu sidder jeg og høre noget Kings of Leon, som by the way kommer til Roskilde festival 11' = Endnu mere grund til at jeg bare SKAL med! Og så er der kun en halv times tid til Malene kommer, og hjælper mig med at gøre mig klar til en lækker 18 år's som jeg virkelig glæder mig til!

Forsat rigtig god weekend!!
- Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar